Nezávislé americké inštitúcie vykonali štúdie a tie ukázali, že až na 90 % spoločností bol v rokoch 2017-2018 vykonaný kybernetický útok. Taktiež zistili, že 40 % útokov poškodilo dobré meno firmy a 25 % firiem stratilo svojich zákazníkov.
Veľa ľudí obviňuje spoločnosti za následky hackerských útokov. Spoločnosť je zodpovedná za únik údajov, pričom si zákazník platí za produkt alebo službu a spolieha sa na firmu, že dáta ochráni. Spotrebiteľ očakáva, že produkt alebo služba bude na vysokej úrovni. Ak spoločnosť zanedbá ochranu, môže očakávať, že príde o zákazníka, ktorý chce dostačujúce zabezpečenie dát.
Preventívne opatrenia sú dôležité, preto je dobré držať sa týchto 5 rád, ako zlepšiť zabezpečenie.
Za najslabší článok môžeme často považovať zamestnancov, preto je dôležité ich neustále vzdelávanie.
V prípade, ak prídeme o dáta, je možná ich obnova, ale iba ak sú pravidelne zálohované.
Na základe poznatkov chýb v zabezpečení môžeme tieto chyby odstrániť. Pravidelné kontroly môžu zabezpečiť odhalenie chýb a ich následné odstránenie.
Ochrana dát šifrovaním je skvelým spôsobom, ako vaše dáta zabezpečiť. Skrytá IP adresa umožní ťažšie sledovanie zamestnaneckej aktivity.
Silné heslo by malo byť základom v každej spoločnosti. Slabé heslo môže byť príčinou preniknutia do systému.